Το πάτωμα

// // 4 comments
Κατερίνα Γκαράνη
Ονομάζομαι Λαοκράτης Σισυφίδης και θέλω να σας πω το μεγάλο μου μυστικό. Εγώ, που λέτε φίλοι μου, διατηρώ μία βιοτεχνία στουπιών. Χρόνια στο κουρμπέτι πήρα την δουλειά από τον πατέρα μου, Ακάματο Σισυφίδη, που έφτιαχνε στουπιά από το 1930 περίπου, που κληρονόμησε την βιοτεχνία κουρελούδων του αείμνηστου παππού μου (Λαοκράτης και εκείνος). Όταν πέθανε ο πατέρας μου και πήρα την βιοτεχνία μόνος μου έβαλα μέσα την γυναίκα μου και τα δυο μου παιδιά και δόξα να' χει ο μεγαλοδύναμος πηγαίναμε καλά. Ο μοναδικός ξένος στη δουλειά ήταν ο οδηγός, ο Μήτσος, που είναι δέκα χρόνια μαζί μας και είναι σαν οικογένειά μας.
Με το κράτος δεν είχα πάρε -δώσε γιατί είχα πει στον λογιστή "να πληρώνω" αρκεί να μη με ενοχλούν. Έτσι με το που ερχόταν χαρτί, ειδικά της εφορίας, αμέσως πλήρωνα. Τελευταία ένα βράδυ που γυρίσαμε στο σπίτι από τη δουλειά, την ώρα που έβλεπα στην τηλεόραση τα αποτελέσματα μίας ακόμη έρευνας για τους καταλληλότερους πρωθυπουργούς και τους λαοπρόβλητους υπουργούς και στελέχη, χτύπησε το τηλέφωνο. Ήταν ο λογιστής και μου είπε ότι μπορεί να είχαμε πληρώσει την προηγούμενη ημέρα 5000 Ευρώ για την περαίωση τάδε, πρέπει όμως να ετοιμαστούμε για άλλα 4000 Ευρώ γιατί ο υπουργός Οικονομικών αποφάσισε νέες περαιώσεις και άλλα που δεν κατάλαβα.
Η αλήθεια είναι ότι μετά από τόσα χρόνια δουλειάς "τον τρόπο μας τον έχουμε". Τελευταία όμως από τα πολλά "πλήρωνε" άρχισε να "μαζεύει ο μπεζαχτάς". Γι' αυτό "τα πήρα". Δεν προλαβαίνω να πληρώνω πια εφορίες και υποχρεώσεις. Τότε μου ήρθε η ιδέα να κάνω την τρέλα της ζωής μου. Και την έκανα. Τρέλα που στάθηκε η αιτία να με χωρίσει η γυναίκα μου και να μου κόψουν την καλημέρα τα παιδιά μου. Η τρέλα μου ήταν η εξής:
Την επόμενη ημέρα πήγα κρυφά στην τράπεζα και πήρα όλα μας τα λεφτά. Πήγα σε μία από αυτές τις αμερικάνικες εταιρείες που κάνουν έρευνες, "τα έχωσα όλα" και παρήγγειλα μία έρευνα για τους πρωθυπουργούς, τους υπουργούς, τους αντιπολιτευτικούς και γενικά τους πολιτικούς. Ζήτησα η έρευνα να έχει μόνο μία ερώτηση: "Όλοι αυτοί που μας κυβερνούν και αποφασίζουν, είναι άξιοι να σφουγγαρίζουν το πάτωμα της βιοτεχνίας στουπιών του Λαοκράτη Σισυφίδη;" Μπορεί να έχασα την περιουσία μου, μπορεί να πληρώναμε τρεις γενιές αδικαιολόγητους φόρους σ' αυτό το κράτος, αλλά οι γιοι μου θα καταλάβουν ποιες είναι είναι οι ουσιαστικές αξίες μετά την τρελή μου κίνηση που έβγαλε το εξής αποτέλεσμα: "Το πάτωμα της βιοτεχνίας στουπιών του Λαοκράτη Σισυφίδη θα μείνει ασφουγγάριστο".

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τελικα εμαθαν οι γιοι του κ. Σισυφιδη για το ποσο αναξιος ειναι ολος αυτος ο συφερτος που μας κυβερνα;
Νομιζω, πως οχι!! Μονο τη στιγμη που θα καταλαβουμε πως δεν αξιζουν ουτε το πατωμα βιοτεχνιας στουπιων του καθε Σισυφιδη να καθαρισουν, τοτε θα αρχισει να αλλαζει κατι σ'αυτον τον τοπο.
Γιατι οπως λενε και καποιοι στιχοι του Θοδωρη Γκονη,

"Στην Αιγινα ψαρευουνε
την κοκκινη πορφυρα,
πως γινεται να κυβερνα
τοσο καιρο η φυρα.

Τον Υμηττο τον σκαβουνε
την καινε την Πεντελη
εγω απεχω τη να πω,
αλλοι το πρων το μελι."

mixoi@optusnet.com.au

Simple Man είπε...

Ετσι είναι αγαπητέ ανώνυμε, όσο για τον φίλτατο Θοδωρή Γκόνη πάντα "γράφει".

ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ είπε...

Συγκινηθήκαμε πραγματικά. ΑΥΤΗ είναι η πραγματικότητα. Τα ιο θερμά μας συγχαρητήρια για το ύφος, το ήθος, τα θέατα του plogg
Mε μεγάλημας τιμή θα αναρτήσυμε θέματά σας, ευχόμενοι να σας μοιάσουμε.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ
http://skeftomasteellhnika.blogspot.com/

Simple Man είπε...

Ευχαριστούμε πολύ και συγνώμη που αργήσαμε να απαντήσουμε. Η σελίδα σας είναι στο post