Υπέρ πάντων

// // Leave a Comment
Κατερίνα Γκαράνη
Κανένας λόγος δεν υπάρχει να ψάχνω τον αίτιο όταν έχω τον αυτουργό μπροστά μου. Κανένας λόγος δεν υπάρχει να περιμένω να βρω το κίνημα ή να με βρει αυτό για να υποστηρίξει το δίκαιο του συνόλου και το προσωπικό μου. Αυτός ο πόλεμος ξεκίνησε, συνεχίζεται και θα ολοκληρωθεί με νόμους που στόχο έχουν εμένα προσωπικά εφόσον προσωπικό μου το ΑΦΜ, προσωπικό μου το χρέος, προσωπικός μου ο αναγκαστικός τραπεζικός λογαριασμός, προσωπικό μου και το επιτόκιο δανεισμού και εξόφλησης, προσωπικός μου ο εξευτελισμός από τους νομοθέτες και τους εκτελεστές αυτών. Δεν υπάρχει βάσει των νόμων κατηγορούμενος επί του συνόλου. Ο νόμος είναι η λεπίδα που απειλεί το άτομο μεμονωμένα. Όσοι νόμοι τόσοι και οι λεπίδες εναντίον ενός. 
Η αναζήτηση αλληλέγγυου κινήματος έληξε από την στιγμή που η ιδεολογία αυτού βρίσκεται εγκλωβισμένη μέσα στον οίκο των νομοθετών να κρατάει το φανάρι στον βιασμό της Δημοκρατίας. Στις λίστες των υπουργών της Κομαντατούρας υπάρχουν τα ονόματα, οι κρατικοί αριθμοί των Ελλήνων και το ποσό χρέους τους προς την Δημοκρατία της νέοΒαϊμάρης. Ξεκάθαρη αποστολή τους η εθνοκάθαρση και στον ρόλο των νέοSS όλοι όσοι χρηματίζονται από την συγκεκριμένη Δημοκρατία να εκτελέσουν τους νόμους άνευ οίκτου, ελέους και λογικής.